14 Mac 2013

EDISI BONGKAR | :Pemilik Pusat Urut Tanam Modal Di Shah Alam



Walaupun sebelum ini premis pusat urut terletak di Jalan Tukul P15/5 Seksyen 15 Shah Alam pernah diserbu oleh penguatkuasa Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA)  di mana barangan seperti katil, bantal serta tilam dirampas, namun pemilik premis tetap berdegil membuka kedai seperti biasa.

Selain itu terdapat satu pusat urut berselindung papan iklan pusat refleksologi dan spa turut beroperasi sederet dengan bangunan kedai pejabat tersebut dibawah kawasan Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad yang juga merupakan Yang diPertua PAS Shah Alam.

Malah, penulis turut meninjau kawasan berkenaan  sebelah siang dan malam semalam bagi  mendapatkan kepastian serta membuktikan kesahihan sama ada pusat urut beroperasi atau tidak.

Penulis turut mendapati terdapat kira-kira dua kamera CCTV di pasang di luar persiaran kaki dan juga di bahagian tangga.

Mana pergi Khalid Samad selama ini lantang bersuara di laman sosial kononnya memperjuang agama Islam tetapi akhirnya kantoi yang dia sendiri gagal menangani isu kewujudan pusat urut di kawasannya sendiri.


Beberapa gambar luar premis pusat urut sempat dirakam:-


 Keadaan pusat urut pada sebelah siang

 Meriah: Cahaya lampu berkelipan waktu malam



.









Papan iklan simbol tapak kaki premis pusat urut


Cahaya lampu neon berkelipan tarik perhatian orang ramai
Pusat urut berselindung papan iklan refleksologi dan spa 

Lampu papan iklan pusat urut dibuka sebelah malam